Reklama

Poradnik zakupowy Porównanie

Porównanie

  • Promocje w sklepach nadal interesują Polaków!

    Według Monitora Promocji 2017, który przeprowadziła firma badawcza ARC Rynek i Opinia wynika, że Polacy lubią korzystać ze zniżek na produkty i usługi. W porównaniu do zeszłego roku zainteresowanie tą kwestią jednak nieznacznie spadło. Dużą popularnością cieszą się inne formy promowania produktów i usług. Czego można dowiedzieć się z badania?

  • Modne jesienne dodatki - czapki, szaliki i rękawiczki – fasony

    Jesienne dodatki nie muszą być nudne. Szeroki wybór oferty rynkowej i panująca obecnie dowolność stylizacji odpowiadających bardziej indywidualnemu gustowi niż panującym trendom pozwalają na ich dobranie zgodnie z własnymi upodobaniami i w zależności od chęci zabawy modą.

  • Najlepsze soki pomarańczowe, które znajdziesz w sklepach

    Polacy często kupują sok pomarańczowy i lubią go pić, ponieważ zawiera mnóstwo witamin i jest smaczny. W sklepach znajduje się szeroki asortyment soków pomarańczowych i zdarza się, że czasem nie wiadomo, który jest najlepszy. Jaki wybrać? W podjęciu niełatwej decyzji może pomóc badanie Polskiego Instytutu Badań Jakości oraz Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Sprawdź!

  • Sprzęt trekkingowy – co wziąć na wyprawę?

    Piesze wyprawy oraz trekking stają się coraz bardziej popularnymi sposobami spędzania wolnego czasu w aktywny sposób. Musimy jednak pamiętać, że i wyprawy trekkingowe, i piesze wycieczki po trudnym terenie, wymagają od nas odpowiedniego przygotowania. Ważną rolę odgrywa tu odpowiednia odzież oraz sprzęt trekkingowy, mogący nam zapewnić bezpieczeństwo i dobre warunki podczas wędrówki. O czym koniecznie powinniśmy pamiętać? Jaki sprzęt trekkingowy przyda się nam z całą pewnością podczas wypraw?

  • Zabawki edukacyjne dla dzieci - nauka i zabawa

    Nauka wielu dzieciom nie kojarzy się najlepiej. Może to wynikać przede wszystkim z uprzedzeń, zasłuchanych od kogoś opinii, narzekań na szkołę itp. Na szczęście, jeśli od najmłodszych lat dziecko będzie miało do czynienia z edukacją, jest szansa, że ją polubi. Jak to zrobić? Otóż doskonałym rozwiązaniem jest kupowanie dziecku edukacyjnych zabawek. Dzięki nim nauka będzie wydawała się czymś naprawdę przyjemnym. Takie zabawki można dostać dla dzieci w różnym wieku.

  • Suszone owoce- wartości odżywcze

    Suszone owoce są słodkie, smaczne, poręczne, a przede wszystkim możemy je spożywać przez cały rok. Podobnie jak te świeże, suszone owoce nie posiadają praktycznie tłuszczów. Są jednak bogatym źródłem błonnika i potasu, a to jest dla nas niezwykle ważne. Są sycące, posiadają antyoksydanty, pektynę, a także wiele innych. Jednym słowem, mają wszystkie niezbędne nam do prawidłowego funkcjonowania składniki. Dlatego ważnym jest, aby towarzyszyły nam przez cały rok i systematycznie uzupełniały naszą dietę.

  • Jesienne rośliny ozdobą nowoczesnego wnętrza

    Każda pora roku obdarza nas swym niepowtarzalnym zestawem pachnących kwiatów, którym możemy się cieszyć także w naszych mieszkaniach.

  • Kaufland wprowadza do swojej oferty zdrową żywność

    Kaufland do swojej oferty sklepowej dołączył produkty z kategorii – zdrowa żywność. To świetna wiadomość dla wszystkich klientów interesujących się na co dzień aktywnym stylem życia oraz różnorodnymi dietami. Co będzie można znaleźć w nowym asortymencie Kauflanda?

  • Tradycyjna książka czy e-book - co wybrać?

    Pomimo powszechnie panującej opinii, że ludzie coraz mniej czytają, wciąż widuje się sporo osób, pochłoniętych lekturą tradycyjnej książki bądź pochylonych nad czytnikiem e-booków. Zwolenników tej drugiej opcji nie brakuje. Jakie są zalety takiego czytnika?

  • Wzrastająca popularność koreańskich kosmetyków na polskim rynku

    Kosmetyki koreańskie. To hasło z pewnością słyszała już każda konsumentka w Europie. Z miesiąca na miesiąc, produkty te, zyskują coraz większe grono fanek, a zawdzięczają to, kilku prostym cechom. Sprawdźmy, dlaczego koreańskie produkty zostały w ostatnim czasie tak docenione.

Popularne sieci handlowe

Reklama

Miasta