Gazetka obowiązuje od: 20. 11. 2024 do: 01. 12. 2024 lub do wyczerpania zapasów
Wykaz sklepów SPARGazetka obowiązuje od: 08. 11. 2024 do: 17. 11. 2024 lub do wyczerpania zapasów
Wykaz sklepów SPARGazetka obowiązuje od: 15. 11. 2024 do: 17. 11. 2024 lub do wyczerpania zapasów
Wykaz sklepów SPARPrzeglądanie gazetek SPAR to doskonała okazja do zapoznania się z ofertą promocyjną tych niewielkich, spożywczych marketów. Bogaty asortyment, na który składa się szeroki wybór warzyw, owoców, słodyczy, przetworów, pieczywa, wędlin, serów, nabiału czy napojów, dostępny w atrakcyjnej cenie, to jeden z głównych atutów sieci, której symbolem jest choinka. Przeceny, o których można przeczytać w gazetkach SPAR, obejmują nie tylko artykuły znanych producentów, ale też produkty własnych marek, które na półkach sklepowych wyróżniają się oznaczeniem „Lubię” i „Marka Własna SPAR”. Wybierając któryś ze specjalnie oznakowanych artykułów, stawiasz na wysoką jakość. Oferta promocyjna przedstawiona w gazetkach SPAR jest ważna przez miesiąc, po czym zostaje zastąpiona przed kolejny zestaw obniżek i rabatów. Dodatkowym atutem sieci jest dostępność – sklepy SPAR są położone w pobliżu osiedli i przystanków komunikacji miejskiej.
Stali klienci sieci mogą korzystać z programu lojalnościowego, aby zakupy w sklepach SPAR były jeszcze bardziej opłacalne. Jak przystąpić do tego programu? Wystarczy wypełnić formularz w jednym ze sklepów, a następnie odebrać kartę Klienta SPAR, z której będzie można korzystać po aktywacji – ta powinna nastąpić w nie później niż 72 godziny po otrzymaniu karty. O tego momentu podczas zakupów wystarczy okazać naszą kartę, by zdobywać punkty. Te z kolei można wymieniać na ciekawe nagrody, w zależności od tego ile udało się ich uzbierać. Nagrody, które można otrzymać w zamian za punkty, można znaleźć na stronie internetowej sklepu. Są to, między innymi, kubek, obieraczka do warzyw, piłka nożna, puzzle, naczynie żaroodporne, zestaw LEGO, suszarka do włosów, czy ekspres ciśnieniowy. Program ten jest więc doskonałą okazją do zdobycia interesujących nas produktów, bez ponoszenia dodatkowych kosztów – punkty naliczają się podczas zwyczajnych zakupów. Jeżeli połączy się korzyści płynące z posiadania karty Klienta, z promocjami opisanymi przez gazetki SPAR, to jasnym stanie się popularność tej sieci sklepów
SPAR uruchomił swój pierwszy sklep na terenie Polski w 1997 roku, zaś dziś pod szyldem firmy działa już ponad 200 marketów. Tym, co wyróżnia SPAR, jest polityka nieujednolicania sklepów ze względu na kraj, w którym prowadzona jest działalność. Odrębność kulturowa i gospodarcza danego kraju decyduje o ofercie sieci i jej strukturze – dlatego SPAR Polska nie jest tylko konstruktem wypracowanym za granicą i przeszczepionym na grunt polski, a siecią, która wyrasta ze zrozumienia lokalnego rynku i jest dostosowana do potrzeb Polaków. Dlatego w kraju nad Wisłą SPAR jest organizacją, która wspiera należące do niej sklepy i oferuje im swoją pomoc. W jaki sposób? Poprzez troskę o wizerunek sieci, prowadzenie działań marketingowych, dzięki którym właściciele poszczególnych sklepów nie muszą obawiać się o brak reklamy, rozsądne zarządzanie finansami, oraz dzielenie się wiedzą w ramach organizowanych szkoleń. Dołączenie do sieci SPAR, jest więc dla przedsiębiorców możliwością rozwoju i sprawiedliwego konkurowania z wielkimi dyskontami.
�$6�-�T