Reklama

Aktualne gazetki - Bricomarche - 1 znalezionych gazetek

Gazetka Bricomarche - oferty promocyjne

Przedstawiona oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest podstawą do żądania wyżej wymienionego towaru.

Wydawane raz na dwa tygodnie gazetki bricomarché cechuje ich lokalny zasięg. Opisywane w nich promocje na wybrane artykuły z bogatej oferty sieci, mogą różnić się w zależności od lokalizacji sklepu. Ta swoista autonomia poszczególnych supermarketów jest związana z polityką firmy, która skupia się na rynkach lokalnych. Stąd z asortymentu sklepu mogą korzystać tylko mieszkańcy małych i średnich miejscowości. Tak przygotowywana oferta promocyjna jest dostosowana do realnych i aktualnych potrzeb klientów, żyjących w konkretnym miejscu. Jakie artykuły mogą zostać objęte promocją? W gazetkach bricomarché można znaleźć produkty przynależące do wszystkich czterech działów sklepu: przeznaczone do majsterkowania, związane z budowaniem, dekoracyjne i takie, których celem jest rekreacja. Stąd oferta sklepów, opisywana przez gazetki bricomarché, przeznaczona jest dla każdego, kto chce wyremontować, lub wykończyć swoje mieszkanie.

Oferta sklepu i promocje prezentowane w gazetkach są związane z aktualnym okresem, czy porą roku. I tak w sezonie letnim, warto rozejrzeć się za przecenionymi artykułami turystycznymi, zaś zimą w ofercie specjalnej można znaleźć to, co niezbędne do ocieplenia mieszkania.

Sklepy bricomarché działają w ramach Grupy Muszkieterów, która zarządza w Polsce 360 punktami handlowymi. Obok supermarketów bricomarché, które skupiają się na produktach związanych z domem i ogrodem, do Grupy Muszkieterów należą również spożywcze supermarkety Intermarché. Tym, co wyróżnia sklepy działające pod szyldem Grupy Muszkieterów jest system biznesowy, w którym lokalni przedsiębiorcy, będący właścicielami poszczególnych supermarketów, zachowują dużą autonomię, jednocześnie działając w strukturach centralnych grupy.

Sklepy bricomarché to markety o powierzchni mieszczącej się w przedziale 1000 do 2500 m2. Odpowiadając na potrzebę Polaków z małych i średnich miejscowości, sklepy te są tak zlokalizowane, żeby zapewnić im maksymalną dostępność oferowanych produktów. Nie dziwi to, biorąc pod uwagę lokalny i autonomiczny charakter poszczególnych sklepów – wszak ich właścicielami są przedsiębiorcy wywodzący się z danych miejscowości. W bogatej ofercie sklepu znaleźć można ok. 20 tysięcy produktów w atrakcyjnych cenach. Za tak niskie ceny odpowiada proces centralnych negocjacji cenowych, oraz fakt, że każdy ze sklepów wchodzi w skład wielkiej i bogatej grupy, a – jak wiadomo – w grupie siła. Za niskie ceny odpowiedzialne są również liczne promocje, które opisywane są przez gazetki bricomarché. Ich lokalny charakter pozwala dostosować ofertę promocyjną do potrzeb miejscowych klientów. Na asortyment bricomarché składają się zarówno popularne marki, często i chętnie wybierane przez Polaków, ale również marki własne, takie jak: Apiron, Bestgreen czy McKenzie.

Uzupełnieniem oferty produktów przeznaczonych do domu i ogrodu, jest szereg usług świadczonych w sklepach bricomarché. Pozwolą one dostosować zakupione produkty do własnych oczekiwań i wymagań. Wśród nich wyróżnić można między innymi cięcie drewna, oprawę obrazów, wycinanie otworów w blatach, czy szycie firan na zamówienie.

Popularne sieci handlowe

Reklama

Miasta