Reklama

Red Bull Napój energetyczny 250 ml - Stokrotka Express

Red Bull Napój energetyczny 250 ml

Obowiązuje 14. 11. 2024 - 20. 11. 2024
Red Bull doda Ci skrzydeł W połowie lat 80. ubiegłego wieku Dietrich Mateschitz, zainspirowany napojami funkcjonalnymi z Dalekiego Wschodu, założył firmę RedBull. Stworzył on nowy produkt i unikalny koncept marketingowy, a RedBull Energy Drink zadebiutował na rynku w Austrii 1 kwietnia 1987 roku. Tym samym powstała zupełnie nowa kategoria produktów - napoje energetyczne. Kiedy pić RedBull Energy Drink jest ceniony na całym świecie przez wybitnych sportowców, studentów i ludzi najbardziej wymagających profesji, doceniają go także kierowcy w długich trasach. Co znajduje się w puszce Kofeina: Kofeina była znana już przez starożytne cywilizacje. Pozyskiwano ją ze źródeł naturalnych, takich jak herbata, kawa, kakao czy orzechy koli i doceniano jej pobudzające działanie. Tauryna: Tauryna jest aminokwasem występującym naturalnie w ludzkim organizmie i obecnym w codziennej diecie. Bierze udział w wielu procesach biologicznych. Witaminy z grupy B: Witaminy są podstawowymi mikroskładnikami pokarmowymi, niezbędnymi do zachowania prawidłowych funkcji organizmu. Cukier: Cukier zawarty w RedBull Energy Drink wytwarzany jest z buraków cukrowych. Alpejska woda źródlana: Głównym składnikiem RedBulla jest oczywiście woda. - Specjalna formuła Red Bull Energy Drink łączy w sobie wysokiej jakości składniki: kofeinę, taurynę, witaminy z grupy B, cukier, alpejską wodę źródlaną. - Jedna 250 ml puszka Red Bull Energy Drink zawiera 80 mg kofeiny, czyli mniej więcej tyle samo, ile zawiera filiżanka kawy parzonej w domu. - Zawartość cukru w puszce RedBull Energy Drink jest porównywalna z poziomem cukru znajdującego się w takiej samej ilości soku jabłkowego lub pomarańczowego - 11 g w 100 ml. - Puszki Red Bull są wykonane z aluminium nadającego się w 100% do recyklingu. - Zgrzewka zawiera 24 puszki Red Bull Energy Drink 250 ml. - Ożywia ciało i umysł.

Cena teraz: 5,49zł

Podobne produkty

Przedstawiona oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest podstawą do żądania wyżej wymienionego towaru.

Popularne sieci handlowe

Reklama

Miasta