Reklama

Krem do twarzy Lirene

Krem do twarzy Lirene

Obowiązuje 10. 03. 2022 - 27. 03. 2022
Moc odmładzania czerpiemy z natury! Liftingujący krem na dzień zmniejsza widoczność zmarszczek, poprawia napięcie i koloryt skóry. To skuteczna pielęgnacja przeciwzmarszczkowa oparta na certyfikowanych składnikach pochodzących z natury! Green Retinol (Pico preto) wspiera procesy odnowy komórkowej, wygładza zmarszczki i wyrównuje koloryt. Hydrolat z róży damasceńskiej (woda różana) to źródło cennych witamin, flawonoidów oraz antyoksydantów. Doskonale nawilża i koi skórę, skutecznie przeciwdziałając procesom starzenia. Olej z konopi jest niezwykle bogaty w odżywcze kwasy omega i witaminy o działaniu przeciwstarzeniowym. Poprawia elastyczność cery, regeneruje ją i głęboko odżywia. Olej babassu nawilża, poprawia elastyczność i liftinguje. Efekty stosowania kremu*: 83% wygładza 75% poprawia elastyczność 71% intensywnie nawilża *potwierdzone badaniami in vivo po 3 tyg. stosowania Green Retinol to linia certyfikowanych kosmetyków odmładzających, które właściwości przeciwzmarszczkowe zawdzięczają substancjom aktywnym pochodzenia roślinnego. Zainspirowane bogactwem zielonych lasów Amazonii, Ekspertki Laboratorium Naukowego Lirene wykorzystały pozyskany w ekologiczny sposób ekstrakt z ziela Pico preto - 100% naturalny odpowiednik retinolu. Pobudza on produkcję: - kolagenu (+24%)*, - elastyny (+26%)*, - komórkowego czynnika wzrostu FGF-*, dzięki czemu silnie stymuluje skórę do odnowy. Poprawia jędrność i widocznie spłyca zmarszczki, nie powodując efektów ubocznych, które mogą pojawiać się w trakcie stosowania standardowego retinolu w wysokim stężeniu. Działanie serii uzupełniają odżywcze olejki i masła roślinne dostosowane do potrzeb cer w różnym wieku. *potwierdzone badaniami in-vitro składnika #sprawdzilamnawlasnejskorze dr Ida Dulińska-Molak, szefowa Laboratorium Naukowego Lirene

Cena teraz: 17,99zł

ARCHIWUM - te towary nie są już w ofercie.Aktualna oferta TUTAJ

Podobne produkty

Przedstawiona oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest podstawą do żądania wyżej wymienionego towaru.

Popularne sieci handlowe

Reklama

Miasta