21. 11. 2017
Centrum Handlowe Tulipan Centrum handloweBadanie firmy PayU wykazało, że 92% ankietowanych singli w przeciągu roku zrobiło przynajmniej jedne zakupy przez Internet. 86% z nich uważa, że to świetne rozwiązanie, pozwalające kupić potrzebną rzecz w dowolnym monecie. Dodatkowo, okazało się, że 82% badanych chętnie porównuje oferty i ceny produktów natomiast 79% twierdzi, że w sklepach online często można skorzystać z promocji.
Co najchętniej kupują single w internecie? Odzież, buty i dodatki (52%), kosmetyki i perfumy (44%) oraz książki, e-booki i audiobooki (36%). Przelewy online wykorzystuje 40% z nich natomiast 30% wybiera płatności kartą. Najczęściej kupują na serwisach zakupowych takich jak: Allegro.pl (57%), Allegro.com (12,6%) i OLX.pl (10%). Mniejszą popularnością cieszą się: Zalando (7,4%) i Tesco.pl (4,6%).
Według raportu PayU, to właśnie single kupują najczęściej w internecie. Czy to oznacza, że inne grupy społeczne kupują online rzadziej lub wcale? Nie jest to prawdą, osoby w związkach też chętnie korzystają z internetowych zakupów. Wydaje się, że przyczyną przewagi singli nad innymi w tej kwestii, jest ich liczba. W Polsce co piąty dorosły Polak deklaruje, że jest singlem.
48,00zł
89,90zł
49,90zł
24,99zł