Reklama

Projekt „Winnica Lidla” już wkrótce w Polsce (Lidl)

19. 10. 2017

Już za chwilę w Polsce zostanie uruchomiony koncept „Winnica Lidla”. Wiecej informacji na temat projektu będą znane w ciągu najbliższych dni. Możemy przypuszczać jednak, że koncept ten będzie odzwierciedleniem brytyjskiej „Piwniczki z winem”, która świetnie sprzedaje się na wyspach.

„Twarzą” wchodzącego do Polski projektu jest popularny znawca win i ekspert, Richard Bampfield. Jego udział w tym koncepcie podreśla wyselekcjowany charakter asortymentu oferowanego przez sklep. W brytyjskiej wersji „winnicy” do wyboru jest ponad 80 win, dodatkowo, regularnie przeprowadzane są sezonowe akcje promocyjne z nowymi trunkami.

Ciekawym elementem nowego projektu jest system oceny win, dzięki któremu nawet laik znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. 100-punktowy system ocenia każde wino pod kątem wielu czynników.

Lidl stale zaskakuje nas nowymi projektami. Jeszcze niedawno dużym zaskoczeniem dla wielu klientów i nie tylko było wprowadzenie oferty Lidl Podróże. Być może jeszcze w tym roku będziemy mogli skorzystać z zakupów on-line z dostawą. Sieć przymierza się otwarciae-sklepu już od kilku miesięcy.

Obserwuj nas:

Popularne sieci handlowe

Reklama

Miasta