Reklama

Nowe centrum handlowe w Warszawie: Łopuszańska 22

30. 05. 2017

Blue City Centrum handlowe
Już 8 czerwca będzie miało miejsce ponowne otwarcie odmienionej galerii handlowej Modo pod nową nazwą Centrum Łopuszańska 22. Odświeżona została nie tylko nazwa centrum handlowego, ale przede wszystkim oferta handlowa galerii. Nowe sklepy spożywcze, odzieżowe, drogerie, sklepy ze sprzętem RTV/AGD oraz restauracje i kawiarnie dostępne będą dla klientów ze specjalną ofertą cenową przez pierwszy tydzień od otwarcia.

Pusta galeria

Jeszcze do niedawna dom mody Modo świecił pustkami, choć inwestor zapewniał dostęp do najlepszych marek, które niedostępne były w innych galeriach. Dodatkowo, ceny artykułów miały być dostępne dla każdego niezależnie od zasobności portfela. Jednak nawet korzysta lokalizacja centrum handlowego nie przekonała potencjalnych klientów, których na co dzień brakowało w sklepowych alejkach.

Nowe otwarcie

Właściciel galerii zdecydował się na ponowne otwarcie centrum handlowego, które od teraz ma mieścić sklepy chętnie odwiedzane przez klientów ze względu na znaną im ofertę handlową. Biedronka, Media Markt czy Piotr i Paweł to tylko niektóre z propozycji właściciela. Centrum Łopuszańska 22 wciąż gwarantuje obecność sklepów z ubraniami, butami oraz dodatkami, a markami, które na pewno będą miały swoje sklepy w galerii są Wólczanka, Ochnik czy Lavard.

Miejsca parkingowe

Specjalnie dla klientów centrum handlowego przewidzianych jest 1000 darmowych miejsc parkingowych w trzech strefach. Po trudach zakupowego szaleństwa odpocząć będzie można w strefie restauracyjno-kawiarnianej, gdzie znajdować się będzie Burger Bistro, Domowe Smaki oraz Coffee House.
Obserwuj nas:

Produkty z centrum handlowego Blue City

Popularne sieci handlowe

Reklama

Miasta