12. 10. 2017
Galeria Śląska Centrum handloweW październiku zeszłego roku zaobserwowano 20% wzrost sprzedaży (w porównaniu do danych z poprzedniego miesiąca) w kategoriach tekstylia, odzież, obuwie.
Jak tłumaczy Iwona Jarzębska, dyrektor d.s. Public Relations Banku Millenium najwięcej na zakupy w sieciówkach i nie tylko przeznaczamy w październiku. Oznacza to, że początek roku szkolnego i koniec wakacji nie przyczyniają się bezpośrednio do wzrostu sprzedaży w kategorii moda. Pierwsze chłodniejsze dni skłaniają Polaków do rozejrzenia się w sklepach w poszukiwaniu cieplejszej odzieży i akcesoriów.
Jak mówią wyniki badania, podczas dokonywania zakupów na promocje i zniżki szczególną uwagę zwraca 40% Polaków. Różnego typu akcje promocyjne interesują jednak już 7 na 10 Polaków. Najbardziej zainteresowaną promocjami grupą okazują się młodsi ankietowani (od 18 do 29 lat).
Co ciekawe, promocje cieszą się dużym zainteresowaniem wśród rodzin korzystających z programu 500+. Bez wątpienia wynika to z konieczności częstszej wymiany garderoby u młodszych domowników. Warto wspomnieć, że zainteresowanie promocjami znacznie częściej przejawiają kobiety niż mężczyźni.
89,99zł
239,99zł
49,99zł
Delikatny samk i głęboki aromat.
20,00zł