Reklama

Na odzież i dodatki najwięcej wydajemy jesienią

12. 10. 2017

Galeria Śląska Centrum handlowe
Jak wynika z najnowszego badania Banku Millenium Polacy najwięcej na zakupy odzieży i obuwia wydają jesienią. Poziom zarobków nie ma w tym okresie znaczenia ponieważ wzrost zainteresowania tym segmentem widać w każdej grupie konsumentów.

W październiku zeszłego roku zaobserwowano 20% wzrost sprzedaży (w porównaniu do danych z poprzedniego miesiąca) w kategoriach tekstylia, odzież, obuwie.

Jak tłumaczy Iwona Jarzębska, dyrektor d.s. Public Relations Banku Millenium najwięcej na zakupy w sieciówkach i nie tylko przeznaczamy w październiku. Oznacza to, że początek roku szkolnego i koniec wakacji nie przyczyniają się bezpośrednio do wzrostu sprzedaży w kategorii moda. Pierwsze chłodniejsze dni skłaniają Polaków do rozejrzenia się w sklepach w poszukiwaniu cieplejszej odzieży i akcesoriów.

Jak mówią wyniki badania, podczas dokonywania zakupów na promocje i zniżki szczególną uwagę zwraca 40% Polaków. Różnego typu akcje promocyjne interesują jednak już 7 na 10 Polaków. Najbardziej zainteresowaną promocjami grupą okazują się młodsi ankietowani (od 18 do 29 lat).

Co ciekawe, promocje cieszą się dużym zainteresowaniem wśród rodzin korzystających z programu 500+. Bez wątpienia wynika to z konieczności częstszej wymiany garderoby u młodszych domowników. Warto wspomnieć, że zainteresowanie promocjami znacznie częściej przejawiają kobiety niż mężczyźni.

Obserwuj nas:

Produkty z centrum handlowego Galeria Śląska

Popularne sieci handlowe

Reklama

Miasta