Reklama

Kosiarki w gazetkach promocyjnych

03. 06. 2015

Pasaż Grunwaldzki Centrum handlowe
Dokonaliśmy krótkiego przeglądu gazetek promocyjnych w poszukiwaniu kosiarek, sprawdźcie które sieci handlowe jakie kosiarki najczęściej promują.

 

Miłośnicy marek ekskluzywnych znajdą coś dla siebie w sklepach Jula, bowiem ta sieć ostatnio promuje w gazetkach kosiarki marki Tonino Lamborghini. Proszę mieć świadomość, że to Lamborghini nie ma niczego wspólnego ze znaną marką samochodów sportowych, aktualnie należącą do Audi-Volkswagen, taka zresztą informacja znajduje się na stronie internetowej Tonino Lamborghini. Tonino, czyli Antonio to syn Ferruccio Lamborghini. Pod tą marką sprzedawane są zegarki, perfumy, okulary słoneczne, odzież, a ostatnio także... kosiarki. Jula polecała na przykład kosiarkę spalinową z silnikiem o pojemności 140cm3 BRM4650S

Jula w swoich gazetkach poleca także kosiarki jednej ze swoich marek własnych, czyli Meec Tools, pod którą kryje się wiele elektronarzędzi sprzedawanych w tej sieci handlowej. Jula poleca w gazetce na przykład kosiarkę spalinową Meec z napędem na tylne koła i szerokości koszenia prawie pół metra z czterosuwowym silnikiem w cenie 699 zł.

 Nomi z kolei poleca w swoich gazetkach na przykład niedrogie kosiarki elektryczne. W gazetce jednak brakuje jakiejkolwiek informacji o marce lub producencie, co pozwala snuć przypuszczenia, że to jakiś sprzęt dostępny tylko w tych marketach. Nomi poleca kosiarkę oznaczoną symbolem FM33 w cenie 199 zł i FM3815 w cenie 329 zł. Na innych stronach internetowych znaleźliśmy informacje, że producentem tych kosiarek jest węgierska firma Agrimotor.

 Nomi poleca w gazetkach również sporo kosiarek polskiego producenta NAC, który jest absolutnym liderem sprzedaży kosiarek w internecie, szczególnie w serwisie Allegro. Nomi poleca spalinowe kosiarki NAC w przedziale cenowym od 549 zł do 1899 zł.

Sklepy Leroy Merlin stawiają w gazetkach na marki własne lub marki, które nie pojawiają się w innych marketach "dom i ogród". Najczęściej reklamowane są kosiarki Sterwins, czyli jedna z tańszych marek włanych Leroy Merlin. W gazetce na otwarcie sezonu pojawił się bardzo tani model kosiarki elektrycznej Sterwins QT3050 w cenie 169,90 zł. W drugiej kolejności w tej sieci marketów w gazetkach pojawiają się kosiarki Harder, czyli mniej więcj to samo co Sterwins. Wśród urządzeń z wyższej półki Leroy Merlin reklamuje amerykańskie kosiarki McCulloch.

W przypadku kosiarek spalinowych najczęściej podkreślanym przez Leroy Merlin jest fakt, że mają silniki Briggs & Stratton.

Sieć Praktiker poleca głównie kosiarki spalinowe marek NAC i Hecht, ale znalazły się też kosiarki elektryczne Leader.

Hipermarkety Tesco polecają w swoich gazetkach kosiarki Leader i Hecht. Leader to to coś na kształt marki własnej, ale nie powiązanej z jednym tylko sprzedawcą, najczęściej jakiś dystrybutor zamawia w Chinach większą ilość sprzętu oklejonego przypadkową nazwą i następnie dystrybuuje to po detalistach. Kosiarki Leader często są reklamowane marką silników, na bazie których zostały zmontowane: B&S. Najtańsza polecana przez Tesco kosiarka to kosiarka elektryczne Leader o mocy 1300W w cenie 169 zł a najdroższa to kosiarka spalinowa Leader na bazie silnika B&S w cenie 1099 zł.

Kosiarki pojawiają się także w gazetkach sieci dyskontowych, na przykład Biedronka w kwietniowej gazetce reklamowała kosiarkę elektryczną Gardenic Yard o mocy 1200 W i szerkości koszenie 32 cm w cenie 179 zł. Gardenic Yard to kolejna tania marka własna, tym razem oferowana przez Biedronkę. Pod tą marką pojawiały się w Biedronce nie tylko kosiarki ale również trampoliny, leżaki a nawet agrowłóknina.

W tym samym czasie druga pod względem ilości sklepów sieć dyskotowa Lidl też polecała kosiarkę marki własnej Florabest - urządzenie miało identyczne parametry jak kosiarka z Biedronki i kosztowało 4 zł mniej czyli 175 zł.

Dla tych, którzy zastanawiali się, dlaczego sieci handlowe coraz większą ilość sprzętu sprzedają pod markami własnymi, odpowiedzią jest chęć zarobienia na czymś więcej niż tylko marża handlowa. Przy ogromnej konkurencji marże handlowe niekiedy są bardzo niskie, wprowadzając marki własne, czyli najczęściej tani dalekowschodni sprzęt oklejony ciekawą i najczęściej profesjonalnie brzmiącą nazwą, sieci handlowe mogą sobie pozwolić na większe marże. Warto jednak dać szanse takim produktom, szczególnie gdy szukamy sprzętu na własny użytek i do tego używanego dość sporadycznie. Na ogół taki sprzęt posłuży nam ładnych kilka lat.

W gazetkach częściej pojawiają się kosiarki spalinowe niż elektryczne.

Aktualne promocje kosiarek z gazetek są do znalezienia na stronie http://www.promoceny.pl/gazetki/szukaj/kosiarka/ 

Obserwuj nas:

Produkty z centrum handlowego Pasaż Grunwaldzki

Popularne sieci handlowe

Reklama

Miasta