Reklama

Black Friday – Polacy umieją robić przemyślane zakupy

21. 11. 2017

Centrum Handlowe ATRIUM Plejada Centrum handlowe
Zbliża się Black Friday, czyli zakupowy szał spowodowany licznymi zniżkami na produkty, które oferują sieci handlowe. Z powodu niesamowitych rabatów można stracić głowę i zapomnieć się w wydawaniu pieniędzy. Okazuje się, że takie sytuacje nie dotyczą Polaków. Dlaczego? Według badania dotyczącego inteligencji konsumenckiej na zlecenie operatora kart płatniczych – firmy Visa, Polacy robią przemyślane zakupy.

Badanie zlecone przez firmę Visa dotyczyło konsumenckiego IQ i przeprowadzono je w dziewięciu państwach należących do Unii Europejskiej. Analiza miała wykazać, jak Europejczycy zachowują się na zakupach. Respondenci odpowiadali na różne pytania z poszczególnych kategorii: oszczędność, samokontrola, otwartość na rynkowe nowości, porównywanie ofert oraz zdobywanie informacji na temat poszczególnych produktów jeszcze przed ich nabyciem. Wyniki są imponujące!

Okazało się, że Polacy są konsumentami o wysokim IQ. W każdej kategorii badawczej uzyskiwali znakomite wyniki. Nasi rodacy mają wiedzę na temat cen najpopularniejszych produktów w sieciach handlowych oraz dbają w skrupulatny sposób o swoje finanse. W ten sposób oszczędzają pieniądze, a jeśli je wydają to tylko na potrzebne rzeczy.

Czy to oznacza, że w Black Friday większość Polaków będzie zachowawcza w dokonywaniu zakupów? Może się tak okazać, jednak z pewnością każdy da się też skusić na małą spontaniczność i skorzystanie z promocji na produkty z różnych kategorii.
Obserwuj nas:

Produkty z centrum handlowego Centrum Handlowe ATRIUM Plejada

Popularne sieci handlowe

Reklama

Miasta