19. 07. 2019
Agencja badawcza Inquiry przedstawiła wyniki ostatnich badań YouGov BrandIndex. Prezentują one pozycji marek i firm z różnych branż na rynku handlu detalicznego. Badania pokazują, że na rynku mody najsilniejszą marką jest Pepco. Zakupy w sklepach sieci robi ponad 30% badanych, z których ponad 40% to kobiety. W sklepach H&M robi zakupy 22% respondentów, a w Reserved jedynie 15% ankietowanych.
Według opinii prezesa zarządu Inquiry Agnieszki Górnickiej spowodowana to tym, że Pepco jako sieć ciągle bada opinie swoich użytkowników. Firma dba o dopasowanie swoich towarów do potrzeb klientów oraz tworzy ich zgodnie z obowiązującymi trendami mody.
Jednak, wyniki badań pokazują, że liderem wśród marek obuwniczych nadal pozostaje sieć sklepów CCC, zakupy robią tam 28% badanych. Na drugim miejscu znajduje się Deichmann - 15% respondentów wybiera tą sieć. Buty najlepszej jakości, według uczestników badań, posiadają takie marki, jak: Adidas (47%), Nike (40%), Puma (36%), Wojas i Ryłko (25%).